perjantai 18. syyskuuta 2015

Ulkovalo

Tänään minun ollessa töissä oli iskä laittanut ulkovalon paikalleen ja illan pimetessä testattiin valo. Reilu vuoden olen asunut pirtissäni ja nyt minulla on ulkovalo....jeeee. Helpottaa tuo valo huomattavasti elämää tuon pienen karvaturrin kanssa. Aamuisin kuuden aikaan on yllättävän pimeää kun Aapon kanssa lähdetään aamupissalle ja tähän mennessä käynti on hoidettu taskulampun valaistuksessa, mutta nyt se on mennyttä aikaa.


Oven alareunankin kuuluisi olla valkoinen, mutta Aapo siihen aina nojailee ja kun ilmat on nyt ollut hyvinkin sateiset, niin on poitsu siihen hinkannut mutaista turkkiaan ja sen näköinen on ovikin. Ehkäpä huomenna pitää ottaa rätti ja pestä ovi.

6 kommenttia:

  1. Pihavalo on tärkeä ja oikeastaan sen huomaa, kun sen menettää. Minulla ei ole tällä hetkellä toimivaa pihavaloa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen nyt huomannut, kun on pari päivää ollut ulkovalo, että kuinka tärkeä se oikeasti on. Ei sitä ennen tajunnutkaan, kun ei sitä ole ollut.

      Poista
  2. Kunnon valaistus pihalla on tärkeää. Ja hyvältä tuo näyttää. Millaisen valaistuksen olet muualle pihaan suunitellu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällähetkellä olis ajatuksena laittaa pihalle yksi isompi valaisin joka on ns. tolpan nokassa. Sitten on vaihtoehtona pihaton seinään pari samanlaista valoa, kuin rappusilla on, mutta siihen menee vielä vähän aikaa, kun pihattoon ei tule sähköä eli en oo ihan vielä varma mitä tulee =)

      Poista
  3. Onko siellä syksy vienyt energiaa? Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Ei ole syksy vienyt energiaa, mutta on ollut tuon porakaivon kanssa vähän ongelmia, niin ei ole löytynyt aikaa/halua kiukun keskellä kirjoittaa mitään blogiin. Kuhan tuo nyt saadaan pois päiväjärjestyksestä, niin kerron koko kommervenkin =D

      Poista