torstai 27. maaliskuuta 2014

Pihan kunnostus osa 1/10 000 =D

Minä saavun töistä pirtille ja piha mullin mallin =D Yksi osa pihasta oli todella märkä aina ja siihen olin tietenkin ajatellut parkkipaikkaa. Noh, nyt sitten on kunnon ojat ristiin rastiin ja salaojaputkea olis tarkoitus  sinne tuupata ja sitten kaivannot umpeen. Salaojan pitäs kuulemma sitten pitää se osaa pihaa kuivana ja mä pääsen tekemään siihen sen parkkipaikan, että ei autot oo pitkin poikin tonttia ku niitä vieraita saapuu.

Mä en ole niin kivihullu kuin äitini, mutta pahasti muakin ne kiehtoo ja se ihana setä, joka tuli tontille kaivurin kanssa kaivamaan ojat, oli nostellut löytyneet kivet  pariin läjään, että mä saan rakennella kivikasan, mihin sitten istutan kukkasia.

Täällä maalla on ihanaa, kun ihmiset auttavat toisiaan ja nyt avun ansiosta on pihan kunnostus alkanut!










Kuvista näkyy, että tontilla on vielä pikkaisen tuota ylimääräistä roinaa, jotka olis tarkotus jossain vaiheessa kuskata veke esim. nuo 4-5 hellaa ja saman verran jääkaappeja =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti